ДизайнАРОАртДизайн среды
НарезкаСобытиеАфиша
Аднак!Белый КвадратIdentity: Best Of The BestНочь пожирателей рекламыРаздача СлоновDRiVEДни высокой рекламы в МинскеБрэнд ГодаВывеска ГодаММФРЛЕОНАРДОGold LionДизайн БиржаКМФРИдея!LitARTКрок по МинскуНочь музеевGOOD-BYAtlant-M Fashion NightADVANCEDBRANDINGКреативный марафон
Васюк ВладимирТореев ЮрийВладимир ПарфенокВ. Цеслер и С. Войченко
Кафедра графдизайнаВыставка работПросмотр лето 2005Диплом 2005Просмотр зима 2006Просмотр лето 2006Диплом 2006Просмотр зима 2007Просмотр лето 2007Диплом 2007Просмотр лето 2008Диплом 2008Диплом 2009Диплом 2010Диплом 2011
на главную написать письмо карта сайта

Аднак!

У маі-чэрвені пройдзе Першы фестываль беларускамоўнай рэкламы i прамоцыi Adnak!

AdnakІдэя фестывалю належыць агульнанацыянальнай культурніцкай кампаніі “Будзьма беларусамі!”, якая стварае і падтрымлівае мерапрыемствы, скіраваныя на развіццё беларускай нацыянальнай самаідэнтыфікацыі. Арганізацыйны партнёр фестывалю ‑ спецыялізаваны інтэрнэт-рэсурс Marketing.by.

Рэклама як частка сучаснай масавай культуры з’яўляецца сёння важным элементам у станаўленні нацыянальнай самаідэнтыфікацыі беларусаў. Колькасць людзей, якія хочуць успрымаць самую розную інфармацыю, у тым ліку і праз рэкламу, на беларускай мове дынамічна расце.

У сваю чаргу, рэкламісты і маркетолагі — гэта найбольш актыўная і перадавая частка сучаснага грамадства, людзі, якія стала імкнуцца да новага. Усе сучасныя тэндэнцыі знаходзяць адлюстраванне перш за ўсё ў рэкламе.

Таму беларускамоўнай рэкламы ў эфіры, на старонках друкаваных выданняў, на вуліцах беларускіх гарадоў павінна быць нашмат болей — гэта сацыяльны імператыў.

Аднак гаворка ідзе не толькі пра мову. Сапраўдная рэклама, як і любая мастацкая праява, павінна быць зроблена з улікам ментальных асаблівасцяў Беларусі, яе жыхароў, толькі ў такім выпадку яна зможа стаць па-сапраўднаму адметнай.

Адзначым, што да мая 2010 года амаль ніхто ўсур’ёз не займаўся сістэматызацыяй і аналізам беларускамоўнай рэкламы, нягледзячы на тое, што ў апошні час павялічваецца цікавасць рэкламістаў да ўжывання ў сваіх работах беларускай мовы.

Фестываль Adnak! будзе садзейнічаць выпрацоўцы нацыянальных прыярытэтаў у рэкламе, пошуку новых формаў камунікацыі, выяўленню важных, цікавых і эфектыўных тэндэнцый у грамадскіх камунікацыях.

Галоўная мэта фестывалю ‑ вызначыць становішча беларускамоўнай рэкламы на сучасным этапе. Неабходна не толькі сабраць максімальную колькасць працаў і ўдзельнікаў, але і зразумець, як далей будзе развівацца гэты кірунак рэкламы ў нашай краіне. Менавіта таму спаборніцкі акцэнт, які ўласцівы фестывалям рэкламы, пакуль што адсунуты на другі план.

Сярод iншых:

— Сабраць усе рэкламныя работы на беларускай мове, зробленыя за апошнія тры гады. Падвысіць узровень абазнанасці і інтарэсу, што да гэтага сегменту рэкламнай дзейнасці. Вызначыць найбольш цікавыя працы і адзначыць іх аўтараў узнагародамі.

— Прыцягнуць увагу прафесійных удзельнікаў рэкламнага рынку і грамадскасці Беларусі да рэкламы, выкананай па-беларуску.

— Прыцягнуць шырокае кола спецыялістаў галіны — крэатараў, капірайтэраў, дызайнераў, рэжысёраў, сцэнарыстаў і інш. — да стварэння беларускамоўнай рэкламы.

— Павялічыць колькасць і палепшыць якасць беларускамоўнай рэкламы.

— Садзейнічаць выпрацоўцы нацыянальных прыярытэтаў у рэкламе, пошуку новых формаў камунікацыі, выяўленню важных, цікавых і эфектыўных тэндэнцый у грамадскіх камунікацыях.

Удзельнікамі фестывалю могуць быць як прафесійныя гульцы рэкламнага рынку (рэкламныя агенцыі, студыі, СМІ ды інш.), так і асобныя аўтары, фрылансеры і грамадскія аб’яднанні. Узроставых і тэрытарыяльных абмежаванняў няма.

Да ўдзелу ў конкурсах прымаюцца таксама яшчэ не рэалізаваныя праекты, зацверджаныя замоўцам. Прадугледжаны спецыяльны конкурс для праектаў, якія не прайшлі ўзгадненне ў замоўцы.

Работы прымаюцца Аргкамітэтам фестывалю па адрасе adnak@marketing.by з 14 мая па 23 чэрвеня 2010 года.

Удзел у фестывалі бясплатны.
 
У межах фестывалю прадугледжаныя наступныя намінацыі:
  • Тэлевізійная і кінарэклама
  • Друкаваная і вонкавая рэклама
  • Дызайн (паштоўкі, календары, буклеты, лагатыпы, фірмовы стыль)
  • Этыкетка і ўпакоўка
  • Інтэрнэт-рэклама (банэры, прома-сайты, інтэрактыўныя праекты і інш.)
  • Радыё- ці аўдыёрэклама (ролікі для радыёэфіру і для эфіру ў залах гандлёвых аб’ектаў)
  • Рэкламныя кампаніі, прома-акцыі ды інш. праекты
  • Сацыяльная рэклама (ТБ, вонкавая рэклама, постэры і інш.)

А таксама конкурсы:

  • Конкурс маладых беларускіх рэкламістаў (да 28 гадоў)
  • Конкурс «Самы беларускамоўны сусветны брэнд»
  • Конкурс «Створаны, але не рэалізаваны праект»

Дадатковая інфармацыя пра фестываль даступная з 13 мая на сайце фестывалю Adnak.by, на інтэрнэт-рэсурсах Budzma.org i Marketing.by, а таксама на партнёрскіх сайтах.

Тэл.: +375 29 755-1434, +375 29 177-0121, +375 25 978-9787
 
Аднак!
 
Аднак
 
Adnak
Керим Рашид в Минске 22 октября на презентации от Сквирел
Студия Антона Баранова поздравляет Вас с Новым 2010 годом!
© 2005 — 2009 pARTal.by

Перепечатка разрешена при условии публикации активной ссылки на портал. По всем вопросам и предложениям обращайтесь на art@partal.by

© Антон Баранов и Astronim*
на главную написать письмо карта сайта